all monsters are HUMAN.

never be afraid to sit a while and think.

10/11/13

♯ η Καρολίνα 1


από προσωπική συλλογή (London,summer 2011)

Κυριακή. 
Πάλι.
Δε με χαλάει καθόλου καθώς είναι η μόνη μέρα που τα αφήνω όλα στην άκρη και ασχολούμαι μόνο με ό,τι μου προσφέρει χαλάρωση και δεν έχει τελεσίδικη προθεσμία κατάθεσης. Η ζεστασιά του Νοέμβρη καλά κρατεί  στον Βόλο, και να σου πω καθόλου δε με χαλάει και αυτό. Χαμηλά κοινόχρηστα, γυαλιά ηλίου και απανωτές βόλτες στη λιακάδα με τον Jojo. 

Αισίως στο 15ο post. 
Νομίζω πως αρκετοί/-ές καταλάβατε πάνω-κάτω πως βλέπω εγώ τα πράγματα και ποια είναι η στάση μου στις διάφορες καταστάσεις που έχω έως τώρα περιγράψει/ασχοληθεί. Ώρα, λοιπόν, να πω και δύο λόγια παραπάνω για εμένα, να μάθεις ποια είναι αυτή η Καρολίνα/Κάρολ που έχει εισβάλει στις Κυριακές σου με το έτσι θέλω της. Αν σε αφήνει παγερά αδιάφορο/η αυτό, κλείσε το post και τα λέμε στο επόμενο. Για εσένα που είσαι λίγο κατινάκι και  θα μείνεις συντονισμένος/η σου έχω ετοιμάσει μια σειρά από απαντημένες ερωτήσεις (question tag) για να με γνωρίσεις καλύτερα. Και για όσους/ες πιστεύουν πως ξέρουν πολλά παραπάνω για εμένα, τους/τις προκαλώ να με επαληθεύσουν ή να απορήσουν. 



"Get to know me" tag


1. Are you named after anyone?  Με λένε Καρολίνα, όπως πολύ σωστά γνωρίζεις, και δεν είναι ξεκούδουνο όνομα επιθυμίας των γονιών μου. Το πήρα από τη γιαγιά μου. Είμαι 100% original Ελληνίδα παρά την ξενομανία του ονόματός μου. 
2. When was the last time you cried?  Στις 8/11 κάπου το απόβραδο, που συνειδητοποίησα πως κάτι έπαθε το iphone μου έτσι στα ξαφνικά. Γενικά κλαίω σχετικά εύκολα, καθώς είμαι και ευαίσθητη ψυχή. 
3. Do you have kids?  Όχι (τσέκαρε την ερώτηση 18).
4. If you were another person, would you be a friend of yourself?  Άν προικιζόμουν με μπόλικη υπομονή μάλλον ναι, θα το λέγαμε ένα "γεια, τι κάνεις;" . 
5. Do you use sarcasm a lot?  Πολύ περισσότερο από το φυσιολογικό και συνήθως και με άτομα που δεν ξέρω καλά με αποτέλεσμα να παρεξηγούμαι/παρεξηγούμαστε κάποιες φορές. 
6. Will you ever bungee-jump?  Δεν ξέρω. Χμ, μάλλον όχι, είμαι κότα. 
7. What’s your favorite cereal?  Τρώω πλέον σπάνια, αλλά η επιλογή είναι μία: Nestle Cheerios αυτά τα στρογγυλά με το μέλι. Επίσης είμαι από τα χαζά που τα τρώνε με ζεστό γάλα. Μην το σχολιάσεις.
8. What’s the first thing you notice about people?  Ας είμαστε ειλικρινείς. Το πρώτο πράγμα που κοιτάμε όλοι/ες είναι το παρουσιαστικό στο σύνολό του (ντύσιμο,αξεσουάρ,παπούτσια,μαλλιά). Το δεύτερο στάδιο για 'μένα είναι τα χέρια. Δε μπορώ τα αφυδατωμένα ξηρά χέρια. Και τα δάχτυλα, δεν αντέχω την αηδία της ονυχοφαγίας. 
9. What is your eye colour?  Σκούρο καφέ, εγώ και το 73% της υφηλίου. 
10. Scary movie or happy endings?  Και τα δύο ανάλογα την όρεξη της παρέας. 
11. Favorite smells?  Εκείνη η μυρωδιά της μπογιάς με τρελαίνει. Επίσης, η μυρωδιά του body lotion Vanillia Cookies από τα Priorites που μπορείς να το βρεις στα καταστήματα Sephora. Απλά αλείφεσαι και μετά γλύφεσαι. 
12. Summer or winter?  Καλοκαίρι.
13. Computer or television?  Αν με ρωτούσες ποιο είναι το πιο άχρηστο αντικείμενο στο σπίτι μου, σίγουρα, θα επέλεγα την τηλεόραση. Υπολογιστής δαγκωτό. Άπειρες δυνατότητες για τα πάντα και κυρίως από πλευρά ενημέρωσης. 
14. What’s the furthest you’ve ever been from home?  Τα τελευταία χρόνια που λόγω σπουδών ζω στον Βόλο
15. Do you have any special talents?  Ατάλαντη. 
16. Where were you born?  Στην Ρόδο.
17. What are your hobbies?  Να ανακαλύπτω νέες σχεδιάστριες/-ες χειροποίητων ρούχων, κοσμημάτων και αντικειμένων. Να γράφω στο blog μου και να διαβάζω posts από blogs που παρακολουθώ. Να ταξιδεύω. Να συνομιλώ διαδικτυακά (όσο μου το επιτρέπει ο λιγοστός ελεύθερος χρόνος μου) με αγαπημένα πρόσωπα που βρίσκονται μακρυά από την Ελλάδα. 
18. Do you have any pets?  Έχω ένα σκυλάκι, τον Jojo που είναι μικρούλης και γλυκούλης. Είναι το παιδί μου και το αγαπώ όσο και την οικογένεια μου (ίσως και ένα/δύο κλικ παραπάνω).
19. Your guilty pleasure?   Γλυκοσοκολατοαμαρτίες. Σε προκαλώ να δοκιμάσεις το καλοκαίρι χειροποίητο παγωτό από τον "Μπούκη" (ζαχαροπλαστείο στην Αγριά του Βόλου) και τη γεύση μπισκότο σε πάστα, τούρτα, παγωτό από τον Κωνσταντινίδη (ζαχαροπλαστείο σε αρκετά-νομίζω- μέρη της Ελλάδος). 
20. Favorite movie?  Αγαπημένες πολλές. Μην βάλω τώρα το μυαλό μου να σκεφτεί. Θα σου γράψω την τελευταία που είδα και μου άρεσε " The Others" με την  Nicole Kidman. Α, και θα σου γράψω και μια ταινία που πρέπει να αποφύγεις "Μovie 43". Και θα σου γράψω και μία που πρέπει να την δεις "50/50". 
21. Do you have any siblings?  Έχω έναν δίδυμο αδερφό, τον λένε Χρήστο και ζει στη Ρόδο. 
22. What do you want to be when you grow up?  Όταν μεγαλώσω και άλλο εννοείς;  Θα ήθελα να γίνω επιτυχημένη. Αυτό καλύπτει τους επαγγελματικούς αλλά και προσωπικούς μου στόχους. Να σου αναφέρω πως έχω τελειώσει το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τώρα φοιτώ στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης". Θα ήθελα να ασχοληθώ με τον τομέα της Εκπαιδευτικής Πολιτικής και συγκεκριμένα εξειδικευτώ και να εμβαθύνω στην ανάλυση της οργανωτικής δομής των εκπαιδευτικών συστημάτων τόσο της Ελλάδας όσο και άλλων, κυρίως, ευρωπαϊκών χωρών, καθώς επίσης και στην αξιολόγησή τους.  Τώρα για τα προσωπικά, να σου αναφέρω πως έχω σχέση τα τελευταία 4 χρόνια και είμαι πολύ καλά.
23. What's one quote that you live your life by?  "Life is a climb but the view is great". 

Και κάπου εδώ τελείωσαν οι ερωτήσεις.
Σε ανύποπτες Κυριακές θα ακολουθήσουν και άλλα τέτοιου είδους posts.
Αλήθεια, με κάνεις ακόμα παρέα;


μικρή Carol.

3 σχόλια:

  1. Η απάντηση στην ερώτηση 7, ομολογώ πως με ξάφνιασε. Τα αφυδατωμένα χέρια επίσης. Btw, i know you more than average!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχήν, υπέροχη η φωτογραφία στην αρχή του ποστ! :)) Δευτερον, πολύ ωραιες απαντήσεις! Πολύ αληθινές και ευχάριστες!!;) Nice blog, επίσης!! <3 Keep going! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή